Roland hazatér

Kérlek segítsetek! 2007.nov.6-án hajnalban eltünt a nyakkendőm. Egy lány kérte el,akinek már több hasonló sorsú nyakkendő lógott a nyakában. A Jugyu Gólyabál Afteren történt a GinTonicban. A nyakkendőm leírása: liláskékes-rózsaszín csíkos,kitűnő minőség,és több helyen bacardicola foltok tarkították. Ez a nyakkendő igen közel állt a szívemhez,hisz már nem először lógott a nyakamban. A neve és a márkája is Roland. Szóval,ha valaki ismeri a hölgyet,szóljon neki! Az Egyetemi Gólyabálra is Rolanddal mentem volna,de ha nem lesz meg, más fog lógni a nyakamban! Lehet ő is Roland lesz,de az már nem az igazi...Ezért úgy döntöttem,addig is megírom Roland,az elveszett/ellopott nyakkendőm hazatérésének történetét...

Friss topikok

Linkblog

Az első napok Krisz nélkül...

2007.11.10. 01:55 - rolandhazatér

Címkék: krisz roland hazater nyakkendo jugyus golyabal gin tonic szeged

Igen nehéz erről beszélnem...Mostanában sokat lógatom az orrom...Illetve egy lány szekrényén lógok. Sokáig a báli ruhája alatt tartott(2-3nap),de szerencsére a ruha a mosogépbe,én meg néhány társammal együtt(Goldenhand-később Goldie,Del Monte-később Monti,Angelo Litrico-később Angi) a szekrénye ajtajára kerültem. Nemrégiben még minden rendben volt. A Jugyus Gólyabál,mennyi gyönyörű lány,és Krisz nyakában jól éreztem magam...Habár amikor kicsit leivott bacardi-colával...De ezt már megszoktam tőle. :-) Én voltam a kedvenc nyakkendője,sokszor "lógtunk együtt" az utóbbi időben. Hiányzik...:-(  Na de visszatérve a csajokra,ez a gólyabál...:-) Annyi de annyi csinos báli ruha,csillogó kendőcskék,na meg a sok dekoltázs...Aztán meg a GinTonic!!! Ott először jó dolgom volt,mert Krisz lazított egy kicsit rajtam,így kedvemre "ringtam" jobbra-balra Krisz nyakában,volt amikor zenére. Aztán elvitt egy szőke csinos hölgy! Több,mint egy órát a bárpultban töltöttem!!! És az a csini kivágott ruha. Büszkén viseltem lila-kék csíkjaim...Mennyi pasi megnézett. Illetve nem engem,de közvetve engem is,hisz takartam amit tudtam. Aztán a szőke hölgy meggondolta magát,és visszaakasztott Krisz nyakába. És jött az a lány. Akinél most lakom. Krisz először nem akart odaadni,sőt másodszor sem,de a lány nem engedett,nagyon akart! És Krisz végül átakasztott...Már ott lógott Goldi,Monti és Angi is,őket más srácokról szedte le! És persze lelépett mindannyiunkkal,úgy hogy senki ne vegye észre...Krisz épp nem figyelt,valami táncolos slágert játszott,és elvonta a figyelmét egy csinos lány...dekoltázsa:-) Ezek a nők...Na ezért tudott elvinni a "gólyabáli szarka"...:-(

Igy kezdődik a "Roland hazatér" című kisregény,amely egy nyakkendő(Roland) kalandos eltünését,"utazásait",majd szerencsés hazatérését meséli el.

A bejegyzés trackback címe:

https://rolandhazater.blog.hu/api/trackback/id/tr19224092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Barna Péter 2007.11.10. 08:04:32

Nagyon jó!

Remélem Goldi, Monti, Angi és ROLAND (!!!) is szerencsésen hazatér előbb-utóbb!

tylerdurden 2007.11.10. 17:56:41

krisz te total kesz vagy:):P gyere pokerezni adamekhoz!!!

Sándor István 2007.11.11. 21:24:12

Ha ez vigasztal Krisz velük van az öltönyöm is!:(

czinglerandi 2007.11.11. 21:47:52

KOT KOT, KOTKODÁCS
Minden napra egy lopás? :)
"...És jött az a lány..."
"A kiállítás szervezői felszólították a tolvajokat, hogy adják vissza az elnök nyakkendőjét."
www.mno.hu/portal/525231

Mára Krisz 2007.11.12. 14:28:54

Pisti!!!

A zakód valószínűleg a HÖK-ön van!!!!

dupi 2007.11.12. 18:12:27

hát ez így még nem az igazi :) a beginningje a beautiful barátságnak nincs eléggé kifejtve. szóval prezentáld kérlek.

rolandhazatér 2007.11.12. 23:12:49

Dolgozunk rajta. Még most finomodik a történet. Az "emberi kapcsolatok" kidolgozása már a harmadik blogban kirajzolódni látszanak! Megjött Kendi,a kínai selyemkendő...Nemsokára jön a szerelem isss! :-)

rolandhazatér 2007.11.12. 23:18:15

Putyzinhoz hasonlítani...Rolan büszke Kriszre!!! Éljen az orosz elnök! :-)

Dia Zs 2007.11.14. 17:04:04

Milyen szurke lenne a vilag nelkuled Krisz!!! :D


süti beállítások módosítása