Roland hazatér

Kérlek segítsetek! 2007.nov.6-án hajnalban eltünt a nyakkendőm. Egy lány kérte el,akinek már több hasonló sorsú nyakkendő lógott a nyakában. A Jugyu Gólyabál Afteren történt a GinTonicban. A nyakkendőm leírása: liláskékes-rózsaszín csíkos,kitűnő minőség,és több helyen bacardicola foltok tarkították. Ez a nyakkendő igen közel állt a szívemhez,hisz már nem először lógott a nyakamban. A neve és a márkája is Roland. Szóval,ha valaki ismeri a hölgyet,szóljon neki! Az Egyetemi Gólyabálra is Rolanddal mentem volna,de ha nem lesz meg, más fog lógni a nyakamban! Lehet ő is Roland lesz,de az már nem az igazi...Ezért úgy döntöttem,addig is megírom Roland,az elveszett/ellopott nyakkendőm hazatérésének történetét...

Friss topikok

Linkblog

Rendőrbálba megy a Roli, hiányzik a Jugyu Buli...

2007.11.16. 17:12 - rolandhazatér

Címkék: krisz kendi rendőrbál butapest

Amint írtam,Pesten vagyunk Goldival. A két srác rendőrtisztire jár,és bizony báli szezon van a fővárosban is!!! Kíváncsian várjuk,milyen itt egy bál...Csak abban bízhatunk,hogy bennünket, azaz a "szegedi lenyúlt nyakkendőket" akasztják majd a nyakukba...:-) Reméljük,tüntetés sem lesz...:-) A vízágyúk úgyis csak nyáron praktikusak...:-) ÓÓÓ,és nem is említettem még ma Kendit...Néhány méterre vagyok tőle,milyen selymes lehet...Nemrégiben volt egy kis kereszthuzat itt a szobában,és megérzetem Kendi finom illatát...Ezek a kínai csajok...Selymessss! :-) Megint eszembe jutott Szeged,a Jugyus Bulik,és Krisz...Nagyoon hiányzik,de úgy tűnik,most más az utam...Krisz gondolhat-e rám? Eszébe jutok-e még? Én voltam a kedvenc nyakkendője...Lehet azóta már más lóg a nyakában...:-(  Bele sem merek gondolni. De itt van Monti,ő jó fej, elvagyunk nyakközben...:-) Na meg Kendi!!! Hajrá Rendőrbál,hajrá nyakkendős bálak! Holnap elmesélem,milyen volt...

A bejegyzés trackback címe:

https://rolandhazater.blog.hu/api/trackback/id/tr80231342

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása