Roland hazatér

Kérlek segítsetek! 2007.nov.6-án hajnalban eltünt a nyakkendőm. Egy lány kérte el,akinek már több hasonló sorsú nyakkendő lógott a nyakában. A Jugyu Gólyabál Afteren történt a GinTonicban. A nyakkendőm leírása: liláskékes-rózsaszín csíkos,kitűnő minőség,és több helyen bacardicola foltok tarkították. Ez a nyakkendő igen közel állt a szívemhez,hisz már nem először lógott a nyakamban. A neve és a márkája is Roland. Szóval,ha valaki ismeri a hölgyet,szóljon neki! Az Egyetemi Gólyabálra is Rolanddal mentem volna,de ha nem lesz meg, más fog lógni a nyakamban! Lehet ő is Roland lesz,de az már nem az igazi...Ezért úgy döntöttem,addig is megírom Roland,az elveszett/ellopott nyakkendőm hazatérésének történetét...

Friss topikok

Linkblog

TIK-ben jártam, Magnás Miskát láttam...

2007.11.28. 23:50 - rolandhazatér

Egy újabb bál,újabb izgalmas story...Szóval újra Szegeden! Egyetemi Gólyabál,ráadásul a TIK-ben! Még Krisz nyakában jártam itt,de akkor csak a könyvtárban. Most pedig BÁÁÁL,BULI,ALKOHOLLL!!! Hát nem semmi.:-) Minden rendben ment egy ideig,Montival jót lógtunk a rendőrsrácok nyakában,de akkor jött a Magna!!! Hihhetetlen hangulat,sok-sok gyönyörű kendő....Kendit már el is felejtettem...SZIN-ezd újra,SZIN-ezd újra, a nyakkendőt ha megfakulna...:-))) És akkor láttam meg Kriszt! Igen ŐŐŐŐTTT! Az első sorban,egy másik nyakkendő a nyakában...:-(  Teljesen lehangolódtam...:-(  És akkor történt valami,amit először nem is értettem...Egy másik nyakba kerültem...Mennyi ember,mekkora buli! Te jó éééég,a színpad mási felén vagyok!!!! Magnás Miska nyakában!!! Ugyanis a rendőrsrác átakasztott!!! Magnás Miska!!! És jött a Vidéki sanzon! WOW!!! Én meg harapok egyet a lángosba...:-) Krisz továbbra is az első sorban,én meg a színpaodon! De nem ismert meg,szerintem már a 23. bacikólánál tartott...Úgy láttam! :-(  Na de új kalandok,mostmár egy híres emberrel,holnap mesélek tovább!!! Addig is "Lehet,hogy eltört...":-)

Egy fontos dolog: Szavazz Pistire!!!

http://www.tarsulat.hu/sms/player.php?movie=kristof_istvan_ta5

A bejegyzés trackback címe:

https://rolandhazater.blog.hu/api/trackback/id/tr53246162

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Andi 2007.11.30. 23:11:48

Szegény kis Roló!:(
Gonosz Krisz,jobban is vigyázhatott volna Rá!...de nem!mert elég volt pár szép lány és Rolandka rögtön csak "ruhadarab" lett a "díszből". :( ez elszomorító!
Persze,remélem újra egymásra találnak és Krisz is tanul az esetből!:)


süti beállítások módosítása