Roland hazatér

Kérlek segítsetek! 2007.nov.6-án hajnalban eltünt a nyakkendőm. Egy lány kérte el,akinek már több hasonló sorsú nyakkendő lógott a nyakában. A Jugyu Gólyabál Afteren történt a GinTonicban. A nyakkendőm leírása: liláskékes-rózsaszín csíkos,kitűnő minőség,és több helyen bacardicola foltok tarkították. Ez a nyakkendő igen közel állt a szívemhez,hisz már nem először lógott a nyakamban. A neve és a márkája is Roland. Szóval,ha valaki ismeri a hölgyet,szóljon neki! Az Egyetemi Gólyabálra is Rolanddal mentem volna,de ha nem lesz meg, más fog lógni a nyakamban! Lehet ő is Roland lesz,de az már nem az igazi...Ezért úgy döntöttem,addig is megírom Roland,az elveszett/ellopott nyakkendőm hazatérésének történetét...

Friss topikok

Linkblog

Sztárnyakkendő lettem,libamájat ettem...

2007.12.04. 00:00 - rolandhazatér

Nos. Véletlenek pedig vannak. Új életet kezdtem,koncertről konertre. Új gazdám Mező Misi alias Magnás Miska,aki a TIK-ben örökölt meg...:-) Azóta felvitte az Isten a dolgom,nem állok szóba holmi kínai kendőcskékkel. Csak az igazi török selyem,csak az egzotikum...:-) A Magnával lassan bejárom a fél országot! Szeged-Nyíregyháza-Győr-Budapest! Misi nagyon megkedvelt,és én is őt! Minden koncertre feltesz a nyakába...Mennyi ember,és az új album sem rossz...Habár Misi nyakában izzasztó egy éjszaka! :-) Ömlik rám az ásványvíz,a többit Rátok bízom...:-) De rendületlenül tartom a színem,egy Roland nem engedhet meg magának minőségromlást!!!:-) Nemsokára megyek Szombathelyre,na ott még sosem jártam. WOW! Kíváncsian várom! És Magna 4ever! Gyönyörű selyemkendők,úri élet,de Kriszt sosem felejtem! Hiányzol kis gazdám!!! A libamáj ellenére issss:-)

"neked öt gigabájt, nekem öt libamáj,
jaj a szívem úgy nagyon fáj,
de én sem próbálhattam kétszer,
te megteheted, ha visszanézel.
S ha utad egyszer a végéhez ér,
ne felejtsd el, hogy honnan jöttél!"

Puszi: Rolcsi

A bejegyzés trackback címe:

https://rolandhazater.blog.hu/api/trackback/id/tr24251587

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dupi 2007.12.05. 10:56:36

vazs megye, vazsvár. szombathelytől semmi jót ne várjál, de délre van tőle egy fasza város :)

rolandhazatér 2007.12.18. 23:57:19

Egerszeg ollé,Egerszeg ollé,Egerszeg o-lééé-o-lléééé-o-léééé!!!!

dupi 2007.12.19. 08:55:08

helyes, helyes. sokat gondolkoztam rajta, ki is szervezi valójában a dolgokat, de most lebukott Krisz :)


süti beállítások módosítása