Roland hazatér

Kérlek segítsetek! 2007.nov.6-án hajnalban eltünt a nyakkendőm. Egy lány kérte el,akinek már több hasonló sorsú nyakkendő lógott a nyakában. A Jugyu Gólyabál Afteren történt a GinTonicban. A nyakkendőm leírása: liláskékes-rózsaszín csíkos,kitűnő minőség,és több helyen bacardicola foltok tarkították. Ez a nyakkendő igen közel állt a szívemhez,hisz már nem először lógott a nyakamban. A neve és a márkája is Roland. Szóval,ha valaki ismeri a hölgyet,szóljon neki! Az Egyetemi Gólyabálra is Rolanddal mentem volna,de ha nem lesz meg, más fog lógni a nyakamban! Lehet ő is Roland lesz,de az már nem az igazi...Ezért úgy döntöttem,addig is megírom Roland,az elveszett/ellopott nyakkendőm hazatérésének történetét...

Friss topikok

Linkblog

Minden jó,ha a vége dzsóóóóó! :-)

2008.01.10. 23:21 - rolandhazatér

Sziasztok!

Már nagyon rég irtam. Köszönöm,jól vagyok,és igeeeeennnn,HAZATÉRTEM! :-) December 31. SZIN ICE, Szegedi Műlyégpálya. Magnás Miska nyakában lógva egy fantasztikus koncert,és a 2008-as év borzalmai...Pezsgő,konfetti,rúzsfolt,nyáááál...:-) Pedig a Magna nem a Backstreet Boys...:-) Na de a NŐK sosem változnak. Igen,CSUPA NAGY BETŰVEL...a NŐK! Csodálni való lények ők,akik nélkül unalmas lenne a földi lét. Egy selymes női bőr,egy szexi nyak,vagy csak ahogy táncol...:-) Na már megint elkalandoztam. Amúgy a női NEM-nél csak egy a jobb,az IGEN...:-) Szerintem ebben 1etérthetünk,kedves férfitársaim...Legyetek emberek,nyakkendők vagy épp barna vizslák...:-) Ja,még egy dal jutott eszembe: A duá - a diá, ha pici, ha nagy, nincsen a világon szebb, mint a cici! Ebben már megoszlanak a vélemények,legyen ez izlés dolga,de szerintem találó a dalszöveg...:-) Visszatérve kalandozásom elejére. A Jugyus Gólyabál After után csak remélhettem,hogy egyszer újra láthatom Kriszt. Mennyi kaland,barátok,Kendi-szerelem,és persze buli-buli-buli...Mi mást is kivánhat egy nyakkendő..."Roli neked bejött az élet,nagy csocsó,azaz nyakkendő lettél..."-mondanák a kis falusi nyakkendőüzemben,ahol varrtak bennünket...Be bizony,de végre itthon vagyok újra. Krisz szekrényében...:-) Kíváncsi vagy hogy??? Nemsokára elmesélem! Addig is Új Nyakkendőkben Gazdag Boldog Új Évet Kivánok Neked issss,azaz ÚNYGBUÉK 2008!!! :-)

Puszi: Roli

A bejegyzés trackback címe:

https://rolandhazater.blog.hu/api/trackback/id/tr90292902

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása